Gyakran Ismételt Kérdések

Miért válasszam a Mezzoforte Hangszeráruházat?

  • Mert 1989 óta foglalkozunk hangszerekkel, hang- és stúdiótechnikával, az évek alatt behozhatatlan tapasztalatra, szakértelemre és kapcsolatrendszerre tettünk szert.
  • Mert minden jelentős gyártónak kiemelt partnere vagyunk, így rendeléseinket a gyártók/importőrök a lehető leggyorsabban teljesítik, és lehetőségünk van különleges gondossággal kiválasztani hangszereinket, így biztosak vagyunk benne, hogy a legnagyobb megelégedettséggel használod majd a tőlünk vásárolt terméket.
  • Mert rendkívüli esetekben (pl.: garanciális ügyintézés, utólagos szervizelés) - kiemelt státuszunknak köszönhetően - előre rangsorolják a szervizek, importőrök a mi kéréseinket.
  • Mert Magyarországon működő vállalkozás, magyar garanciával, amennyiben lehetséges, magyar beszerzési forrásból származó termékkel. Ennek köszönhetően bármilyen utólagos szolgáltatás (pl.: alkatrész rendelés, javítás, terméktámogatás, stb.) egyszerű, rugalmas és itthon megoldható.
  • Mert minden jelentős márkát forgalmazunk, minden nagyobb kiállításon, mint kiállító, vagy látogató részt veszünk, folyamatosan járunk a gyártók/forgalmazók által tartott képzésekre, ezért a lehető legnagyobb rálátásunk van a hangszeres és hangtechnikai márkákra. Össze tudjuk hasonlítani az egyes gyártók termékeit más gyártók termékeivel, így ha kérdésed van, úgy tudunk a rendelkezésedre állni, hogy a lehető legprecízebb választ kaphasd kérdésedre.
  • Mert kilenc munkavállalónak biztosítunk munkalehetőséget, adóterheink maradéktalan befizetésével évente több tízmilliós mértékben hozzájárulunk a gazdaság fenntartásához.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Az árak bruttó árak? És mennyire aktuálisak?

Igen, az oldalunkon minden ár tartalmazza az ÁFÁ-t. Különösen nagy figyelmet fordítunk arra, hogy az árak folyamatosan aktuálisak legyenek. Az árakat befolyásoló tényezők (gyártók árai, árfolyamváltozások) igen gyakori ingadozása miatt előfordulhat, hogy egy termék ára a megrendelésedkor rögzített árhoz képest változik. Ilyen esetben mindig az olcsóbb áron kapod a hangszered! A vidéki boltok kínálata kissé eltér az webshop és a budapesti kínálattól, előfordulhat (főleg kiegészítők esetében), hogy az ár eltér a webes ártól.

Van-e mód termék személyes átvételére?

Természetesen. Megrendeléskor választható a "Személyes átvétel üzletünkben" lehetőség.

Csak az oldalon lehet rendelést leadni, vagy lehet telefonon, e-mailben, faxon is rendelni?

A kapcsolat menüben megadott elérhetőségek bármelyikén leadhatsz rendelést. Mindazonáltal a netes rendelés a legkényelmesebb, mert a nap 24 órájában leadható, és nem fordul elő, hogy foglalt a telefon, vagy hogy elgépelünk valamit, így ez a legmegbízhatóbb.

Mennyi a szállítási költség?

Most, akciónk keretében, minden terméket ingyen szállítunk házhoz, június végéig, vagy visszavonásig! 15.000 Ft alatti rendelés esetén mindössze annyit kérünk cserébe, hogy iratkozz fel hírlevelünkre (amelyről az első hírlevél kiküldése után, ha szeretnél, le is iratkozhatsz), 15. 000 Ft felett regisztráció nélkül is ingyenes a szállítás! A feltételek csak Magyarországra történő szállítás esetén értendőek. Magyarországon kívüli szállítás esetén a célországtól és a termék súlyától függően egyedi árajánlatot tudunk adni.

Milyen módon szállítunk?

Amennyiben kérsz házhozszállítást, úgy a szállításhoz futárcéget veszünk igénybe, akinek a futárja munkaidőben, a rendeléskor megadott címre szállítja az árut, az ország egész területén, és igény esetén akár külföldön is. A szállítmányozó cég, amikor felveszi a csomagot nálunk (1 munkanappal a szállítás előtt), küld Neked egy értesítést e-mailben, a kiszállítás napján pedig e-mailben és sms-ben is értesít a kiszállításról, megadva egy 3 órás időkaput, ami időpontokon belül várható a szállítás. Amennyiben módosítani szeretnél a szállítási napon, a címen, a futárcéggel egyeztetni tudod ezt. Kérjük, hogy olyan címet adj meg szállítási címnek, ahol nagyjából ott tudsz tartózkodni munkaidőben. A szállítást akár munkahelyre, szomszédhoz, stb. is kérheted. Ha nagyobb terméket rendeltél (jellemzően 40 kg fölötti termékek, például digitális zongora), akkor a szállítás menete minimálisan eltérhet ettől. Nagyobb termék esetben kérlek, hogy úgy készülj, hogy futárnak segítségre lehet szüksége, mert az alap, gazdaságos (ingyenes) szállítás általában egy futárral történik, egy nagyobb csomagot nem fog tudni egyedül pl. emeletre felvinni. Van mód természetesen igénybe venni ilyen esetben kiemelt, magasabb szintű szolgáltatást (Budapest esetén például összeszerelést is), de az feláras.

Figyelem! A csomagod megérkezésekor nézd át a csomagolást! A csomag átvételével azt írod alá, hogy a csomag külsérelmi nyom nélkül érkezett. Ha viszont a csomagolás sérült, nagyon fontos, hogy jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet (vagy adjon hiteles igazolást arról, hogy sérült a csomag)! Ilyen esetben bontsd ki a terméket, nézd meg, és ha csak a csomagolás sérült, de a termék épségben megérkezett, csak akkor vedd át. Ha viszont nem sérült a csomagolás, mégis hibás vagy sérült a termék, amit rendeltél tőlünk, azért mi vállaljuk a felelősséget, de ilyen esetben kérlek, hogy 3 munkanapon belül jelezd felénk (sérülés esetén fényképpel), mert a szállítási károkat 3 napig van lehetőségünk a futárcégnek jelezni.

Az esetek 99,9%-ban a futárcégek pontosan, precízen szállítanak, rengeteg cég szállíttat csomagot futárcéggel (mi is úgy kapjuk meg a termékeink 99%-át), és a szállítmányozók alkalmazkodtak a megnövekedett igényekhez. Nagyon sok esetben rugalmasak a kiszállítással is, például 2-3 alkalommal is megkísérlik a szállítást, ha elsőre nem sikerül. Nagyobb városokban, ahol a futárcégnek van depója, ott még a legtöbb esetben munkaidőn túli szállítást is tudnak vállalni.

Mikor kell fizetni, szükséges-e előleg?

Az esetek 80%-ában nincs szükség előleg befizetésére. Amennyiben mégis szükséges az előleg fizetése, rendelésed leadása után telefonon értesítünk. A termék végső vételárának fizetését Te választhatod meg, ha személyesen jössz érte, akkor készpénzben, bankkártyával, vagy előre utalással tudsz fizetni, amennyiben házhozszállítást kérsz, úgy fizethetsz a futárnak (utánvét), vagy előre is utalhatsz, ha az számodra megfelelőbb.

Van-e a kiszemelt termék raktáron?

A weboldalon szereplő termékek kb. 30%-át tartjuk raktáron. Ez az arány magyarországi viszonylatban kiemelkedő, tekintve, hogy több mint 8000 termék szerepel a kínálatunkban. Azokat a termékeket, amelyek vannak raktáron, a termék adatlapján a "Raktáron! Rendeld meg, és egy munkanapon belül feladjuk Neked!" és felirat ikon jelez. Ha egy termék nincs raktáron, akkor előfordulhat, hogy már épp úton van raktárunk felé, vagy épp bevételezés alatt van. Ha nincs raktáron, és megrendelés alatt sincs, akkor általában 1-3 munkanap alatt tudjuk rendelni, amennyiben magyarországi, vagy külföldi partnerünknél van raktáron. A termék szállíthatóságáról a rendelés leadása után e-mailben vagy telefonon tájékoztatni fogunk. Ha a termék beszerzése nehézkes, vagy hosszabb átfutási idejű, akkor lehetőséged van alternatív terméket választani (az ajánlásában segítünk) vagy meg is várhatod a termék megérkezését. Amennyiben szeretnél pontos információt kapni rendelés előtt, hívj vagy írj bizalommal!

Újak a termékek? Van rájuk garancia?

Minden termékünk új és garanciális, és ami nagyon fontos, ha elromlik, vagy probléma adódik vele, akkor itthon szervizelhető. A legtöbb esetben a garancia 1 vagy 2 év, de van olyan gyártó, aki több év garanciát is vállal termékeire.

Használt termékek beszámítására van-e mód?

Használt hangszerekkel csak az egri, Kallómalom utcai boltban foglalkozunk, a következő számon kaphatsz felvilágosítást: 20/9644-769.

Mi történik a rendelés leadása után?

A rendszer rögtön a rendelés leadása után küld egy automatikus értesítést, kollégáink pedig munkaidőben feldolgozzák a rendeléseket. Azon termékeket, amelyek a Mezzoforte raktárában készleten vannak, félretesszük, azon termékeket, amelyek nincsenek nálunk raktáron, azonnal megrendeljünk Neked! A rendelésed állapotáról folyamatosan tájékoztatunk! Általában 1 munkanap alatt ki tudjuk értékelni a rendelésedet, de előfordulhat, hogy valamelyik termék importőre hosszabb idő alatt igazolja vissza a termékek rendelését, ilyen esetben előfordulhat, hogy Neked is később válaszolunk, mint egy munkanap. Ebben az esetben kérjük szíves türelmedet, ahogy megkapjuk a szállítási információkat, azonnal tájékoztatunk!

Lehet hitelre is vásárolni?

Igen, az OTP-vel állunk szerződéses kapcsolatban. Információ a hitelkonstrukcióról. A hitelt személyesen bármelyik boltunkban el tudják kollégáink bíráltatni, de előzetes hitelbírálatra is van mód, aminek előnye, hogy otthonról e-mailben átküldve a bizonylatokat, a hitelt elő tudjuk készíteni. Ha többet szeretnél megtudni a hitel menetéről, keresd kollégáinkat a Kapcsolat menüben jelzett elérhetőségeke!

Az elállás joga

Megrendelésed során élhetsz a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Bővebb információ

Adatvédelmi tájékoztató

Adatvédelmi határozat
Adatkezelési tájékoztató

 

Kiemelt ajánlataink

TörlésKijelöltek összehasonlítása